Úprava Webových Stránek

Napsal Evicka (») 7. 12. 2012 v kategorii Novinky, přečteno: 625×

Cílem Search Engine Optimization bývá přivést na webové stránky návštěvu, bez návštěv je třebaže krásný web nebožtík a je na nic.Není důležité zda-li návštěva přichází z google, mohou být i další vyhledávače aol, seznam.cz, yahoo atd., pak tu máte socialní sítě jako bebo, twitter, pinterest a miliony jiných uskutečnitelných zdrojů návštěvnosti.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou čas byly (a ustavičně jsou) základem seo, či raději, faktory ovlivňující evaluaci www stránek a dohromady i jeho pozici ve výsledcích vyhledávání, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, důvěryhodnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem v první řadě. Ale právě už bude zřejmé, že váha anchor textu v lincích ztrácí svou cenu - ověřený pravda. Váha anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné machinace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních postupů. Mohli bychom najít, že google klade především největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Budovat zpětné odkazy je obtížné, lidé (určitě) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Mnoho provozovatelů webů vrážejí obrovské prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC systémů, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je určitě dobré, ale jestliže webová stránka není dobrá a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to vyhozené peníze. Skvěle vytvořené www stránky prodávají, tedy plní svůj cíl. V opačném případě skvělý web bez návštěvnosti také nám nic nepřináší. A je pozdě na to zkoumat proč web nemaká, když tak mnoho investujeme do reklamy a seo. Svěřte proto tvorbu webu opravdovým odborníků s bohatými referencemi od spokojených zákazníků.


Komentování tohoto článku je vypnuto.